Vectron

Kassasystemen van Vectron hebben talrijke voordelen. Zij bieden techniek op het hoogste niveau, ze zijn klaar voor de toekomst, hebben een lange levensduur en combineren hoogwaardige hardware met geperfectioneerde software.

Mogelijkheden

Vectron Pos Touch 15

Dankzij de meest moderne elektronica levert de POS Touch 15 II PCT enorm hoge prestaties. De kassasoftware omvat talloze uitgerijpte functies die werkprocessen versnellen en controlling vergemakkelijken.

Voor kassaoplossingen op maat kan de software flexibel aan individuele specificaties worden aangepast. Zelfs bij een stroomuitval sluit de kassa veilig en zonder gegevensverliezen af.

De POS Touch 15 II PCT is absoluut betrouwbaar en heeft een zeer lange levensduur, heeft een kras- en slijtvast, capacitief, glazen touchscreen inclusief swipen voor een bijzonder intuïtieve bediening. 

De kassa werkt ook zonder te hoeven beschikken over een internetverbinding. Alle data worden in het systeem zelf opgeslagen en niet in een cloud.

  • Hoogwaardige, extreem robuuste en stabiele behuizing.
  • Elegant, ergonomisch design.
  • Moderne gebruikersinterface met swipen.
  • Krasvast, slijtagevrij glazen touchscreen.
  • Energiezuinig, schitterend 38,1 cm (15") groot display met LED-achtergrondverlichting.
  • Optioneel met wandhouder of op spacepole.
  • Krachtige, zeer snelle processor en groot geheugenvolume.
  • Talloze interfaces.
  • Ergonomisch geïntegreerde operator sloten.
  • Gemakkelijke back-up van gegevens op USB-stick.
  • Hoogste beveiliging tegen uitval doordat er geen ventilatoren en bewegende delen zijn.
  • Perfecte bescherming tegen virussen en manipulaties.
  • Flexible, veelzijdige kassasoftware.
  • Individueel vorm te geven grafische gebruikersinterface.
  • Snelle, intuïtieve bediening.
  • Uitgebreide mogelijkheden voor het koppelen van backofficeprogramma's.
  • Optioneel met klantendisplay.

Wilt u stamgasten werven en met hen hoge omzetten genereren?


Geen probleem: met bonVito breidt u uw Vectron-kassa met deze mogelijkheden uit. Organiseer heel eenvoudig promotieacties en benader speciale klantengroepen daarbij op doelgerichte wijze en op maat. U kunt de resultaten – ook bij verschillende filialen – online via de pc oproepen. bonVito biedt op het gebied klantenbinding, bijvoorbeeld punten verzamelen, digitale stempelboekjes, coupons en directe kortingen.

Individuele klantenkaarten, veelzijdige opties voor e-payment en praktische reserveringssystemen zijn verdere handige functies van bonVito. En met de bonVito-reporting-app bent u ook mobiel altijd het beste geïnformeerd over de actuele ontwikkelingen op locatie.

bonVito is de ideale online-marketing- en besturingstool voor vele branches. Alle informatie over bonVito vindt u hier.

Keukenmanager

Bestelbonnen worden gerangschikt op prioriteit en onderverdeeld in snacksoorten. Daarnaast worden ze overzichtelijk getoond op een keukenscherm. De ‘koude en warme’ kant geven aan wanneer er gestart moet worden met de bereiding van de gerechten.

Bestelbonnen worden gerangschikt op prioriteit en onderverdeeld in snacksoorten. Daarnaast worden ze overzichtelijk getoond op een keukenscherm. De ‘koude en warme’ kant geven aan wanneer er gestart moet worden met de bereiding van de gerechten. Alle gerechten komen op hetzelfde moment aan bij uw uit serveer locatie. Rust en communicatie staan natuurlijk centraal.

Timing en Communicatie

Het voorgerecht is geserveerd, het bereiden van het hoofdgerecht kan worden gestart en de bijbehorende wijn mag worden ingeschonken. U weet dat alles in de horeca draait om communicatie en timing. Met de keukenmanager versoepeld en vereenvoudigt u deze handelingen tussen bar, keuken en bediening. De geavanceerde planningssoftware zorgt ervoor dat de bestellingen voor dezelfde tafel op hetzelfde moment uitgeserveerd kunnen worden.

Deze planning is tot op de seconde te volgen. Ook kan uw personeel een bestelling als VIP plaatsen, uw bar- en/of keukenpersoneel krijgt dan duidelijk te zien dat deze order met een voorrang behandeld dient te worden.

Live zichtbaar

Zodra uw bediening een bestelling opneemt is deze direct live zichtbaar  op de handige touch schermen in uw keuken en/of bar. De keukenmanager geeft de volgorde van de bestellingen en gangen overzichtelijk  weer op de aanwezige touch schermen.

Wijzigingen en aanpassingen komen ook direct duidelijk en overzichtelijk op de aanwezige schermen naar voren. Dankzij de live synchronisatie is elke partij, bar, bediening, keuken vis, vlees, dessert en bezorging altijd op de hoogte van de juiste status.

Efficiënt en kostenbesparend

De keukenmanager assisteert om processen beter te optimaliseren. Het verbetert uw logistiek waardoor de bestellingen sneller kunnen worden uitgeserveerd. Daarnaast is het een verlengstuk van het management op het gebied van informatie verzamelen. Uit de keukenmanager kunt u bijvoorbeeld duidelijk ophalen hoelang uw gasten gemiddeld op hun bestelling moeten wachten, hoelang de bereiding van verschillende gerechten duren en hoelang een gerecht staat te wachten op uit servering. Hierdoor krijgt u een duidelijk beeld waar en wanneer er voor u meer rendement te behalen valt alsmede wat er nog verbeterd zou kunnen worden.

Speciaal voor uw bar

De keukenmanager versoepeld de werkprocessen achter uw bar, hierdoor worden bestellingen sneller uitgeserveerd en heeft u sneller inzicht wanneer er een volgend rondje uitgeserveerd zou kunnen worden. In een enkele oogopslag is er te zien wat de lopende bestellingen zijn en wat er nog geschonken moet worden. Mochten uw gasten tijdens hun bezoek verhuizen van tafel, bijvoorbeeld van of naar het terras kunt u dit makkelijk aangeven op de schermen, ook veranderen de openstaande rekeningen en nog uit te serveren bestellingen met uw gasten mee.

Zodra de bestellingen van een desbetreffende tafel is uitgeserveerd is deze met één simpele handeling van uw scherm verdwenen.

Ook is het mogelijk om de uit te serveren bestellingen samen te voegen op bijvoorbeeld tafelgroep of bediende, waardoor de efficiëntie graad zich verhoogd, ook hier geld dus ‘’minder lopen, meer verdienen’’.

Fastservice toepassingen

De keukenmanager is ook voor de fastservice-branche een ideale toevoeging.

Dankzij de uitgebreide mogelijkheden van de keukenmanager heeft u ook voor uw bezorgdiensten en afhaalservice de ideale partner in huis om dit soepel te laten verlopen. Uw bezorgers, bediening en keuken zien namelijk direct wat de bedoeling is van de bestelling, dankzij duidelijke iconen ziet u direct of het bedoeld is voor bijvoorbeeld, meenemen, bezorgen, afhalen op een bepaalde tijd of dat de gast het liever bij u in zaak nuttigt.

Waarom de keukenmanager?

Een kleine greep van wat de keukenmanager  voor u kan betekenen.

  • Totaaloverzicht van de gerechten van al uw tafels.
  • Wijzigingen/aanpassingen in bestellingen live zichtbaar.
  • Eenvoudige en volledige integratie met alle KassaNet Nuus kassasystemen.
  • Live synchronisatie tussen meerdere schermen.
  • Lay-out van de schermen naar eigen voorkeur in te richten.
  • Prioriteit van tafels te verhogen door de VIP status.
  • Time-out indicatie
  • Melding van verhuizing van een tafel.
  • Geconsolideerde artikelaantallen op de schermen, hierdoor zien uw chefs duidelijk wat er nu en wat er in totaal bereid dient te worden.
  • Melding ‘’mogelijkheid tot uitserveren’’ bestellingen.
  • Het vervangt uw bar- en keukenbonnen, dus geen losse bonnetjes werk meer, maar alles duidelijk en overzichtelijk op het scherm naar uw keuze.
  • Snellere en duidelijke communicatie tussen uw bediening, bar en keuken.
  • Vlakke, vochtwerend en makkelijk te reinigen handige touchschermen.
  • Hogere efficiëntie en tevredenere gasten.
  • Overzichtelijk en kostenbesparend

 

Vectron Mobile Pro 3

De Vectron POS MobilePro III is een robuuste en volledig waterdichte mobiele kassa die uitstekend geschikt is voor zowel binnen- als buitengebruik.

Dankzij de handige touch-toetsenbord-combinatie kan hij bijzonder snel worden bediend en is hij ideaal voor bedrijven met een hoge bezoekersfrequentie of extreme belastingen tijdens piekuren. Voor prettig werken is het systeem licht en ergonomisch gevormd. De Vectron POS MobilePro III heeft geen extra serverstation nodig. Het is een volwaardige kassa met alle functies van een stationair systeem, die standaard met een transponderleesapparaat, WLAN- en Bluetooth-interface is uitgerust.

De kassa werkt ook zonder te hoeven beschikken over een internetverbinding. Alle data worden in het system zelf opgeslagen en niet in een cloud.

 

Vectron Mobile App

De "Vectron MobileApp" is zo gebruiksvriendelijk dat u binnen enkele minuten alle functies kent. Tegelijkertijd biedt de kassa-app al het comfort dat u nodig hebt bij mobiel afrekenen.

  • Overzichtelijk
  • Intuïtief
  • Eenvoudig
Complexere operaties kunnen echter via de vaste Vectron-serverkassa worden afgewikkeld die voor het gebruik van de App is vereist. De App kan ook achteraf in de reeds bestaande installaties worden geïntegreerd en kan per maand worden geboekt. Op die manier is het bijvoorbeeld mogelijk om deze alleen tijdens de zomermaanden te gebruiken.


U kunt een mobiel draadloos printer met de app combineren.

Vectron Commander

De Vectron Commander is de centrale communicatiesoftware voor alle kassasystemen van Vectron. Deze verbindt het hoofdkantoor van het bedrijf met alle filiaalkassa's en is bestemd voor vereenvoudigd gegevensonderhoud, geautomatiseerde gegevensoverdracht, alsmede gegevensanalyse.

De software biedt uitgebreide informatie bij minimale inspanning. Wijzigingen in de artikelgegevens worden op een comfortabele wijze op de centrale pc doorgevoerd en kunnen naar een individuele kassa, maar ook naar iedere gewenste groep kassa's worden overgedragen. Dat waarborgt een uniform gegevensbestand voor alle kassasystemen met de minste onderhoudsinspanningen.

Praktische gegevensoverdracht
De optionele Commander-software stuurt op vast ingestelde tijden – ook meermaals per dag – automatisch de gegevens vanuit de kassa’s naar de centrale PC en stelt ze daar beschikbaar aan backoffice-programma’s, bijvoorbeeld speciale bakkerij- of horecasoftware. Bediener-, artikel- en prijsgegevens worden slechts één keer – naar keuze op een kassa of op de PC – geregistreerd. Vervolgens kunt u deze met behulp van de Commander software naar een willekeurig aantal kassa’s overdragen of voor verschillende filialen individueel instellen. Alternatief kan het complete basisgegevensbeheer in nageschakelde backoffice-software worden gedaan. En zelfs tijdens de gegevensoverdracht kan er op de kassa’s gewoon worden doorgewerkt.

Berichtensysteem
Via de communicatiesoftware Vectron Commander kunnen berichten naar andere aangesloten Vectron-kassasystemen worden verzonden. De berichten kunnen naar keuze worden verzonden naar individuele kassa's of bediendes, naar meerdere of naar alle kassa's resp. bediendes in het netwerk. Afhankelijk van de instelling worden de berichten direct bij ontvangst in de kassa weergegeven, of worden ze opgeslagen om op een later tijdstip te worden opgeroepen. Indien gewenst, kunnen ze ook worden afgedrukt. Deze handige functie bespaart veel tijd. In plaats van alle filialen afzonderlijk te bellen kunnen mededelingen, zoals "Niet vergeten: teamvergadering vandaag om 14.00 uur", één keer in de centrale computer worden ingevoerd en met een muisklik worden verzonden. Via een timerfunctie kan worden ingesteld dat de Vectron Commander het bericht niet meteen maar pas op een bepaald tijdstip verzendt naar de geselecteerde geadresseerden. Indien gewenst, is het mogelijk om de berichten na een gedefinieerde periode (bijv. 24 uur) automatisch te wissen.

Grafische evaluaties
De Vectron-Commander-software levert o.a. de basis voor uitgebreide analyses en kasverslagen. Via de Commander worden kassagegevens gelezen en bijvoorbeeld overgedragen aan speciale backoffice-programma’s. Met de actuele versie worden nu via een interface met Microsoft Excel de kassagegevens verwerkt tot overzichtelijke tabellen inclusief begrijpelijke diagrammen. De tabellen en diagrammen kunnen naar believen verder worden verwerkt.

Flexibele kassaverslagen

De verslaggegevens die door de registratiekassa's worden verzameld, kunnen voor gewenste kassa's of kassagroepen, periodes en artikelen worden geconsolideerd en tot overzichtelijke verslagen worden samengevoegd. Naast de grote reeks standaardverslagen biedt de verslaggenerator de mogelijkheden om individuele vraagstukken over omzet- of personeelsgegevens te controleren. Optioneel kunnen de gegevens ook in de Microsoft Excel-indeling worden geëxporteerd en zonder omwegen naar verslagen, grafieken en presentaties worden gekopieerd. De open en goed gedocumenteerde gegevensinterface is de sleutel tot de integratie van de Vectron Commander in backoffice-oplossingen. Op deze manier kunt u bijvoorbeeld artikelgegevens uit uw ERP-programma naar de kassa's kopiëren, of kopieert u werktijdgegevens naar de werktijdregistratie. Vele aanbieders van branchespecifieke backoffice-oplossingen hebben reeds een koppeling met deze interface verwezenlijkt. Neem voor uw specialisme a.u.b. contact op met de voor u verantwoordelijke buitendienstmedewerker. 

Vectron Commander 7

Via Vectron Commander 7 wordt voor het eerst de volledige programmering en configuratie van de aangesloten Vectron-kassasystemen uitgevoerd. Nuttige assistenten, bijv. voor de vormgeving van knoppen, lay-out of tafelschema's, maken het programmeren van de kassa's gemakkelijker. De nieuw vormgegeven gebruikersinterface en de gewijzigde gebruikersbegeleiding zorgen ervoor dat de omgang met de Vectron Commander nu nog overzichtelijker, intuïtiever en gemakkelijker is.

Gemakkelijke de kassa programmeren

Nieuw ingevoerde "assistenten" vereenvoudigen de programmering. Met deze hulpprogramma's kunt u bijvoorbeeld heel eenvoudig pictogrammen en knoppen aanmaken, wijzigen of wissen. En ook de programmering van de grafische gebruikersinterface, alsmede de indeling van het toetsenbord van de registratiekassa's en het aanmaken van tafelschema's gaat snel en gemakkelijk via de meegeleverde assistenten. De assistent voor tekstformulieren is bijvoorbeeld bestemd om bestelformulieren te genereren.

Intuïtieve, grafische gebruikersinterface

Verder maken de volledig nieuw vormgegeven grafische gebruikersinterfaces en de veranderde gebruikersbegeleiding het nog overzichtelijker, intuïtiever en eenvoudiger om met de communicatiesoftware om te gaan. Daardoor is de Vectron Commander 7 meer dan ooit het centrale besturingsinstrument voor alle Vectron-kassasystemen. 

  • Complete programmering en configuratie van de aangesloten Vectron-kassasystemen.
  • Gemakkelijke programmering via assistenten.
  • Centraal onderhoud van stamgegevens.
  • Geautomatiseerd, tijd gestuurd kassagegevens overdragen en oproepen.
  • Comfortabele verslaggenerator en geautomatiseerd afdrukken van verslagen.
  • Verwerking van decentrale bestel- en werktijdgegevens.
  • Intuïtieve en overzichtelijke gebruikersinterface.
  • Veiligheid door individuele toegangsrechten.
  • Gegevens kopiëren van en doorgeven aan backofficesoftware.
  • Veilige back-up van de kassa en onderhoud op afstand.
  • Communicatie via pc-netwerk of telefonische verbinding.
  • Schaalbaar door de verdeling van de communicatie in pc-netwerken.
 
 
 
 

Vectron Journal Tool

De Vectron Journal Tool is een evaluatie-, archiverings- en analyseprogramma voor de met behulp van de Vectron Commander uitgelezen journaaldata van de kassa's. Ondernemingen uit de meest uiteenlopende branches profiteren in gelijke mate van de uitgebreide functies.

Alle verkoopprocessen en acties worden gedetailleerd en uitvoerig weergegeven. Bij elke bon worden de bijbehorende processen (bijv. optelbon, tussenrekening, aparte bon, rekening) berekend en weergegeven. De software kan op gangbare pc's met gebruikmaking van een Microsoft-SQL-database worden geïnstalleerd.

Comfortabele analysetool
De software Vectron Journal Tool draagt de gegevens over naar het Vectron E-Journal om een relationele database, die perfect geschikt is om gegevens te filteren, te analyseren en zeer nauwkeurige informatie over afzonderlijke verkoopprocessen te verkrijgen. Voor de evaluatie van de gegevens worden de gewenste analysen uitgezocht. Hiervoor kunnen de analyseperioden en kassa’s worden geselecteerd (bijv. afzonderlijke kassa, kassa’s van een bepaald filiaal of alle filialen).

Praktische gegevensimport
De import van de journaaldata kan handmatig via een menuvenster gebeuren, waarin de afzonderlijke E-Journals kunnen worden geselecteerd. In het algemeen is geautomatiseerd opvragen via de Vectron Commander echter handiger.

Verkoopprocessen filteren
Om relevante gegevens te verkrijgen, moeten de aanwezige bestellingen aan de hand van zinvolle criteria  worden gefilterd. Met de Vectron Journal Tool kunnen bijvoorbeeld doelgericht bepaalde bontypen zoals rekenings- en stornobonnen worden geselecteerd. Dubbelklikken op een bontotaal leidt naar een nieuw venster met details over afzonderlijke verkoopprocessen, d.w.z. alle met deze bon verkochte artikelen, de prijzen per stuk, het betalingstraject, het belastingtarief, de bediener en ook de afzonderlijke bij de rekeningbon behorende tafelbonnen worden weergegeven. In totaal zijn er meer dan 50 filtercriteria voor de verkoopprocessen beschikbaar, o.a. artikelen, bedienden, tafels, betalingstrajecten of modifiers.

Geconsolideerde artikellijst
Naast de gedetailleerde weergave staan ook geconsolideerde artikellijsten ter beschikking, die snel overzicht geven over welke artikelen hoe vaak in een bepaalde periode zijn verkocht. In plaats van de afzonderlijke artikelen is ook een tot productgroepen beperkte weergave mogelijk.

Activiteitenprotocol
In het activiteitenprotocol kan bijvoorbeeld getoond worden, welke bediener zich wanneer aan- of afgemeld heeft, welke bedieners fouten er zijn opgetreden of welke programmeringen zijn uitgevoerd.

Modern, overzichtelijk design
De moderne lay-out met menubalk en iconen maakt een intuïtieve bediening van de software mogelijk. Een totaaloverzicht met stoplichtfunctie zorgt voor een snelle indicatie. Zo komen bepaalde onregelmatigheden zeer snel aan het licht.

Analyse van verdachte processen
Complexe analyse-algoritmen filteren automatisch alle verkoopprocessen op verdachte rekeningen en bonnen. Hiermee kunnen bijv. bepaalde gebeurtenissen en processen aan het licht worden gebracht, waarmee kelners drankjes of gerechten meerdere malen afrekenen – en daarmee in eigen zak zouden kunnen steken. Een ander voorbeeld van verdachte processen zijn bonnen met onmiddellijk uitgevoerde correcties. Ook deze kunnen gedetailleerd worden weergeven.

Analysenoverzicht
In het analysenoverzicht worden alle analysen opgesomd en worden onregelmatigheden weergegeven, bijv. dubbele ‘zero counts’ of ontbrekende analysen.
Data-export en -print
De door de Vectron Journal Tool berekende en weergegeven data kunnen voor andere toepassingen ook weer geëxporteerd en afgedrukt worden.
  • Gestructureerde en gedetailleerde weergave van alle verkoopprocessen.
  • Weergave van verkoopstatistiek, bediende verslag, modifiers, betalingstrajecten etc.
  • Geconsolideerde artikellijst.
  • Meer dan 50 filtercriteria.
  • Analyse van de gegevens op verdachte verkoopprocessen.
  • Activiteitenprotocol
  • Naar keuze handmatige of geautomatiseerde import van de journaaldata.
  • Geschikt voor pc's met Microsoft-besturingssysteem Windows 7 of hoger.

My Vectron

Met behulp van de myVectron app heeft u altijd en overal realtime-toegang  tot de belangrijkste cijfers van uw onderneming. Gewoon via uw smartphone of tablet.

Met behulp van de myVectron app heeft u altijd en overal realtime-toegang  tot de belangrijkste cijfers van uw onderneming. Gewoon via uw smartphone of tablet.
Ongeacht tijd en locatie heeft u, via deze makkelijk te gebruiken app, een duidelijke rapportage  van de totale huidige omzet, de omzet per uur, de omzet per bediende of zelfs de omzet per artikel. De app geeft de mogelijkheid om die gegevens in één oogopslag te vergelijken met eerdere gegevens en kan aan de hand van die gegevens u ook van een prognose voorzien van wat u mogelijk nog kunt verwachten. 

Met de myVectron app kunt u dus altijd en overal de belangrijkste gegevens controleren, vergelijken en prognosticeren. Hierdoor heeft u altijd toezicht op uw bedrijfsvoering, ook als u niet fysiek aanwezig bent.

 U vindt een gratis demo versie van de myVectron app in de ‘’App Store’’ of in ‘’Google Play’’.

Highlight functies myVectron app.

  • Dagomzet op ondernemings- en filiaalvlak incl. historische gegevens.
  • Prognoses van omzet & trends duidelijk weer te geven in grafieken.
  • Omzet overzichten op urenbasis met sorteringsmogelijkheden en vergelijking van vorige weken.
  • Filiaallijst: overzichten van alle filialen met huidige omzet, rekeningen, bedienden en prognose.
  • Duidelijk overzicht aandeel per bediende.
  • Overzichtelijke tabel van de top 10 goedlopende artikelen/gerechten. Te sorteren op aandeel in omzet, verkochte artikelen/gerechten, aandeel in % van totale omzet.
  • Verschillen in omzet tussen de top 1 en top 5.
  • Overzichten welke producten het goed doen in welke filialen.
  • Per gebruiker in te vullen controleoverzicht van 10 artikelen.
  • Overzicht openstaande tafels/omzetten per filiaal en/of per onderneming.
  • Toegang tot historische gegevens met uitgebreide filtermogelijkheden.

Overzichten op basis van

  • Dagomzet
  • Facturen/rekeningen
  • Omzet per bediende.
  • Omzet per rekening.
  • Omzetoverzicht van alle bediendes.
  • Omzetoverzicht van alle artikelen.
  • Omzetoverzichten van artikelen per uur.

myVectron biedt u overal en altijd de actuele gegevens per uur/dag/week/maand/jaar  te vergelijken met een eerder moment. U kunt zelf aangegeven of dit een dag/week/maand/jaar eerder is.
Zo heeft u de mogelijkheid om duidelijk en overzichtelijk de trend van uw onderneming te volgen.

Vectron Display's

Parallel aan de nieuwe generatie stationaire kassa's heeft Vectron klantendisplays ontwikkeld, waarvan het design harmonieus op de nieuwe productlijn is afgestemd. 

De C56 met zwart-wit LCD-display heeft een beeldschermdiagonaal van 13,2 cm (5,2“). Deze wordt met een scharnier achterop de behuizing van de kassa geplaatst, zodat de weergavehoek verstelbaar is. Optioneel is het klantendisplay als stand-alone apparaat verkrijgbaar. De standaardvariant is in twee verschillende hoogtes beschikbaar en kan bovendien vrij naar de zijkant zwenken voor een optimale uitlijning ten opzichte van de positie van de klant.

  • Beeldschermdiagonaal van 13,2 cm (5,2“).
  • Weergave van 2 x 20 tekens.
  • Transmissie/reflectie FSTN-LCD-display met LED-achtergrondverlichting.
  • Hoogwaardige, kunststof behuizing met glasfront voor het LCD.
  • Het design van de behuizing is harmonieus afgestemd op de stationaire kassasystemen POS Vario II, POS Mini II en POS Touch.
  • Kan direct op de kassasystemen POS Mini II, POS Vario II en POS Touch worden gemonteerd.
  • Ook verkrijgbaar als standaardvariant in twee verschillende hoogtes.
  • Weergave van verkoopinformatie voor de klant, zoals artikelnaam, prijs per stuk, totale prijs, totale som, enz.

Klantendisplay C75

Parallel aan de nieuwe stationaire kassageneratie heeft Vectron klantendisplays ontwikkeld, waarvan het design harmonisch op de nieuwe productlijn is afgestemd. De Vectron C75 heeft een beeldschermdiagonaal van 17,8 cm (7“). Dit display kan behalve de bon ook logo's en reclamefoto's (als slideshow) weergeven en laat zich comfortabel aansturen vanuit het kassasysteem. De slideshow kan naar keuze fullscreen worden weergegeven, wanneer het display op dat moment niet voor registratieprocessen nodig is. Anders wordt het display verdeeld en toont tegelijkertijd reclamebeelden, info en het bon gedeelte. Zelf geprogrammeerde toetsen op de bedieningsinterface van het kassasysteem maken rechtstreekse toegang tot het klantendisplay mogelijk. Er kan onder meer geprogrammeerd worden, wat er op het display weergegeven moet worden, als de screensaver van het kassasysteem geactiveerd of als het inkoopproces van een klant met het einde van de bon afgesloten wordt.

De C75 kan via een scharnier direct worden aangesloten op de stationaire kassasystemen Vectron POS Mini II, Vectron POS Vario II en Vectron POS Touch en de weergavehoek is verstelbaar.

Optioneel is het klantendisplay als stand-alone apparaat verkrijgbaar op een standaard. De standaardvariant is in twee verschillende hoogtes beschikbaar en kan bovendien vrij naar de zijkant zwenken voor een optimale uitlijning ten opzichte van de positie van de klant.

  • 7“-kleurendisplay met een hoge resolutie met 800 x 480 pixel (wide-VGA) en voortreffelijke weergavekwaliteit.
  • TFT-LCD-display met LED-achtergrondverlichting.
  • Het design van de behuizing is harmonieus afgestemd op de kassasystemen POS Vario II, POS Mini II en POS Touch.
  • Weergave van achtergrondafbeelding en bon.
  • Besturing via de kassa (bijv. selectie van lettertype- en achtergrondkleuren of indeling van het display).
  • De C75 ondersteunt proceswisseling/-floating.
  • Weergave van reclameafbeeldingen ook als diashow met instelbare weergaveduur.
  • Diashow op volledig beeld met reclameafbeeldingen.
  • Besturing van een campagne.*

* Deze functies worden pas op een later tijdstip met een nieuwere softwareversie ondersteund.

Klantendisplay C100

De Vectron C100 heeft een beeldschermdiagonaal van 26,4 cm (10,4“). Het kan de bon, logo's en reclamefoto's weergeven en wordt comfortabel aangestuurd vanuit het kassasysteem. Reclamefoto's kunnen ook als slideshow worden getoond, die naar keuze fullscreen kan worden weergegeven, bijv. wanneer het display op dat moment niet voor registratieprocessen nodig is. Anders wordt het display opgesplitst. Dan neemt de slideshow slechts een gedeelte van het display in beslag en worden tevens de actuele bestellingen weergegeven. In totaal kunt u kiezen uit tien verschillende lay-outs. Er kan onder meer geprogrammeerd worden, wat er op het display weergegeven moet worden, als de screensaver van het kassasysteem geactiveerd of als het inkoopproces van een klant met het einde van de bon afgesloten wordt.

De C100 kan rechtstreeks aan de stationaire kassasystemen Vectron POS Mini II, Vectron POS Vario II en Vectron POS Touch aangesloten en qua weergavehoek versteld worden. Alternatief is het klantendisplay als standalone-apparaat met stander verkrijgbaar. 

  • 10,4“-kleurendisplay met een hoge resolutie met 800 x 600 pixels (SVGA) en zeer goede weergavekwaliteit.
  • TFT-LCD-display  
  • Op de stationaire kassasystemen POS Vario II, POS Mini II en POS Touch afgestemd design.
  • Weergave van reclamefoto's en bon.
  • Aansturing via de kassa (bijv. selectie van lettertypen en achtergrondkleuren of display-indeling).
  • Weergave van reclameafbeeldingen ook als slideshow met instelbare weergaveduur.
  • Fullscreen-slideshow mogelijk.
  • Ondersteuning van proceswisseling/-floating.
  • Permanente saldoweergave*
  • Besturing van een campagne*


* Deze functie wordt pas op een later tijdstip met een nieuwere softwareversie ondersteund.  

Vraag direct een offerte aan  
X