Terrastips

De periode van mooi weer is aangebroken, dat vraagt om onze terrastips voor de horeca! Vijf items waardoor u goed voorbereid en zo efficiënt mogelijk het drukke zonnige terrasseizoen in gaat.

  • Tip 1:

2-in-1 handhels, minder lopen en meer verdienen.

  • Tip 2:

Sunmi handhelds, van duurzame materialen met stevige behulzing.

  • Tip 3:

QR bestellen, oplossing voor personeelstekort en tot wel 30% meer omzet.

  • Tip 4:

Keukenmanagement, geeft o.a. overzicht en optimale communicatie

  • Tip 5:

Barmanagement, geeft o.a. rust achter de bar


Meer informatie? Scroll dan verder naar beneden, daar lichten we onze tips uitgebreider toe!

Terug naar Nieuws

Ook Restro Tof is fan van onze terrastips. Zo gebruiken zij de 2-in-1 A77 handheld.

"De A77 handheldis erg makkelijk voor de medewerkers. Zij kunnen op 1 handheld alles afhandelen aan tafel, bestellen én afrekenen. Voor de gasten is het handig dat ze direct op het terras kunnen betalen, en niet naar binnen hoeven."

2 in 1 pin- en bestelhandhelds

Minder lopen en meer verdienen, dit kan door gebruik te maken van de nieuwste 2 in 1 handhelds. Hierop kunt u per tafel bestellingen opnemen én afrekenen. Zo hoeven uw klanten niet onnodig te wachten of van het terras naar binnen te gaan. Zo biedt u de beste klantenservice. Deze handheld is zowel te verkrijgen met ingebouwde printer als zonder ingebouwde printer.

Sunmi handheld

Een populaire handheld, zonder ingebouwde pin, is de Sunmi. Gebouwd van duurzame een hoogwardige materialen met een stevige behulzing tegen vallen, schokken en stoten. De Sunmi heeft een groot scherm wat verschillende taken gemakkelijker maakt. Daarnaast is de batterijduur lang en is de Sunmi te verbinden met wifi, bluetooth, 4G en NFC.

QR bestellen

Geen wachttijden voor uw gasten, oplossing voor personeelstekort en tot wel 30% meer omzet. Een verlengstuk voor uw horecaonderneming, dat is QR bestellen. Het contact met uw gasten blijft doordat uw personeel de bestelling serveert en het servies afruimt. Ook kan uw gast via de app een medewerker om hulp vragen. U kunt zelf het QR bestellen aan of uitschakelen, om bijvoorbeeld plotselinge drukte op te vangen. 

Keukenmanagement

Chaos, losse papieren bonnen en onnodige loopacties zijn verleden tijd! Creëer rust, overzicht en optimale communicatie. Uw keukenpersoneel heeft met de keukenmanager de bestelling al binnen op een touch keukenscherm terwijl uw bedienend personeel nog bij de bestellende gasten staat. Bonnen worden vervolgens gerangschikt op prioriteit en verdeeld in categorieën. De geavanceerde planningssoftware zorgt ervoor dat er op hetzelfde moment meerdere gerechten aan 1 tafel uitgeserveerd kunnen worden. Gerechten klaar voor servering? Dit wordt in de keuken aangegeven op het scherm. De handhelds en de kassa krijgen een melding.  

Barmanagement

Ook achter de bar kan het, vooral tijdens piekuren, druk en chaotisch zijn. Met name als er nog gewerkt wordt met losse bonnen. Met barmanagement heeft het barpersoneel de bestelling van de drankjes al binnen terwijl de bediening nog bij de gasten staat. Keurig gesorteerd zoals jullie het willen, beginnen met de warme dranken, daarna het fris en dan het bier, geen probleem! Ook is het mogelijk om meerdere bonnen tegelijk klaar te maken, bij het klaarmelden van deze bonnen krijgt u dan uiteraard weer een losse bon per tafel zodat het bedienend personeel de juiste drankjes serveert op de juiste tafel. 

Barmanagement zorgt dus voor rust aan de bar, dat de koffie warm wordt geserveerd en dat de schuimkraag nog prima aanwezig is bij het uitserveren van het koude biertje! 



Onze oplossingen uitproberen in onze showroom? Of interesse in meer informatie of advies door één van onze specialisten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Team verkoop

Heeft u advies nodig?

Onze adviseurs staan voor u klaar!

Maak een afspraak