Service en support

KassaNet Nuus levert u niet zomaar producten. Wij leveren u een totaal oplossing. Bij KassaNet Nuus draait het om mensen, om professionals die hun klanten graag zien terugkeren. Om die reden mag u van ons optimale service en support verwachten.

Wij geven al 30 jaar een advies dat past bij uw onderneming, wensen en budget. Ook zorgen wij voor de complete training en installatie van uw afrekensysteem. Vervolgens leveren we service op maat in de vorm van programmering en technische ondersteuning. Onze kennis, ervaring en logistieke systeem staan tot uw beschikking.

We bieden u ondersteuning op basis van de afgenomen serviceovereenkomst. Hierin heeft u de volgende keuzes:

  1. Geen contract – Kosten ondersteuning worden in rekening gebracht (eerst offerte)
  2. Helpdesk contract – We helpen u online met uw programmeervragen en storingen tijdens werkdagen (tussen 9.00 en 17.00). U dient te betalen voor ondersteuning op locatie.
  3. All-In contract – We helpen u online, en als nodig op locatie, tijdens werkdagen en tot 22.00 uur ’s avond (alleen storingen). U betaalt dan geen voorrijdkosten, arbeidsloon en eventuele reparaties (bij normaal gebruik).

Hoe snel helpen wij u?

Wij streven ernaar u met storingen dezelfde dag dat u belt te helpen met uw vraag. Dit hangt natuurlijk af van de aard van de storing en welk type contract u heeft. Ondersteuning op locatie wordt altijd in overleg ingepland.

Heeft u geen contract? Dan worden de kosten doorbelast. We zullen altijd vooraf eerst (een raming van) de kosten met u doornemen. U krijgt hiervoor een offerte. Betaling is dan altijd vooraf op rekening of contant of per pin op locatie. Let op: onze klanten mét een contract krijgen te allen tijde voorrang met ondersteuning. Tevens kunt u ook geen aanspraak maken op onze support buiten kantoortijden en in het weekend.

Voor programmatievragen kunt u terecht tussen 9.00 en 17.00 uur tijdens werkdagen. Houdt u rekening met eventuele drukte. Mogelijk kunnen we u niet direct ondersteunen. We registreren dan uw vraag en zullen u dan zo spoedig als mogelijk ondersteunen.

Hoe kunt u ons bereiken?

Ons servicenummer is 050-8200033. U krijgt dan altijd iemand aan de lijn die uw vraag of storing registreert. Voor minder dringende vragen en/of programmeervragen kunt u ons ook per mail bereiken: support@nuus.nl.

Zorgt u ervoor dat u het KN nummer van de hardware bij de hand heeft.

Wilt u een serviceovereenkomst afsluiten of meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op: 050-8200032.

 

QuickSupport Nuus          Veelgestelde vragen

 

 

 


Vraag direct een offerte aan  
X