De Eexterhalte

De Eexterhalte werkt met een self-ordering systeem. Klanten kunnen hiermee zelf een bestelling plaatsen en betalen met eigen telefoon. Daarnaast wilde de eigenaar graag een kassa die te koppelen was met sitedish, hun bestelplatform. 

Terug naar Onze projecten
De Eexterhalte

Doordat het nieuwe systeem gasten aanspoort om zelf een bestelling te doen wanneer zij op het terras zitten, wordt er sneller én meer besteld. Door gebruik te maken van het systeem bespaart u dus niet alleen een paar handen, maar het zorgt ook nog eens voor een hogere omzet! De Eexterhalte liep zelfs tegen uitverkochte bitterballen aan!

Het bedrijf

De Eexterhalte is een snack- eetcafé in het Drentse plaatsje Eext. Er is van alles te krijgen, van burgers tot aan salades. 

Het eetcafé heeft de naam te danken aan de plek. Er was eerder namelijk een halte aan de spoorlijn van Assen naar Stadskanaal, tussen Rolde en Gieten. De buurt rondom de halte stond bekend als de Eexterhalte. 

Bordjes met QR codes

De Eexterhalte heeft de QR-codes laten drukken op bordjes die weersbestendig zijn. Iedere tafel heeft een eigen bordje zodat iedereen in de keuken weet waar welke bestelling vandaag komt. Er werd altijd al gewerkt met het principe van zelf bestellen aan de kassa, maar op deze manier hoeven gasten niet eerst naar binnen om een bestelling te plaatsen.

Richard Nuus

Heeft u advies nodig?

Onze adviseurs staan voor u klaar!

Maak een afspraak