Tweede lockdown horeca; dit is belangrijk voor uw zaak!

Tweede lockdown horeca; dit is belangrijk voor uw zaak!

Gepubliceerd op:

Waar we allemaal al bang voor waren is werkelijkheid geworden. Een tweede gedeeltelijke lockdown is van kracht gegaan en de horeca moet opnieuw sluiten. Dit is voor iedereen, maar vooral voor u een harde klap. We willen u graag helpen en hebben daarom nogmaals een aantal belangrijke zaken op een rij gezet. 

Tweede lockdown horeca; dit is belangrijk voor uw zaak!

Schakel uw kassa en andere apparatuur niet uit!

Het uitzetten van uw apparatuur kan voor het functioneren van uw kassasysteem of pinautomaat echter zorgen voor problemen.

Laat het daarom aanstaan! Als uw apparatuur langere tijd niet wordt gebruikt loopt u het risico om belangrijke updates te missen. Daarnaast kan uw apparatuur crashen doordat het langere tijd niet onder spanning heeft gestaan. Om dit te voorkomen raden wij u aan om uw apparatuur aan het netstroom te laten.

Neem uw apparatuur mee naar huis

Bent u door de omstandigheden niet op uw zaak? Dan kunt u het beste uw apparatuur mee naar huis nemen, zodat u het daar aan kunt sluiten. Op deze manier kunt u probleemloos starten zodra dit weer kan. Heeft u verder nog vragen? 

Volg ook onze Facebookpagina en LinkedIn. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn die wellicht iets betekenen voor uw onderneming zullen wij dit hier uiteraard vermelden.

Bekijk ook

HorecaEvenTT 2022 zit er weer op!

HorecaEvenTT 2022 zit er weer op!

De 14e editie van het HorecaEventt zit er weer op. Voor het eerst vond de grootste horecabeurs van Noord- en Oost-Nederland plaats in het WTC Expo te Leeuwarden. Samen met onze leverancier MplusKASSA waren wij hier te bewonderen op standnummer 6600 om de nieuwste ontwikkelingen in de kassasystemenmarkt te presenteren.  
Lees het hele bericht

De bakker in Baflo is terug!

Wij wensen het gehele team van Proef Lokaal Bakkerij Rutgers enorm veel succes! 
Lees het hele bericht
Belangrijke nieuwsupdate voor onze klanten

Belangrijke nieuwsupdate voor onze klanten

 Vorige week is er een artikel in de media verschenen over het verdwijnen van de Maestro pinpas. In dit artikel werd vermeld dat alle betaalautomaten volgend jaar vervangen moeten worden. Het is logisch dat zo’n soort bericht vragen bij u oproept, dit hebben we vernomen bij meerdere klanten. Echter, is er momenteel geen reden tot paniek. We leggen u de situatie graag even uit.
Lees het hele bericht
Vraag direct een offerte aan  
X