MplusKASSA

MplusKASSA is de kassa automatisering op het gebied van oplossingen. Mplus maakt een hoogwaardig kassasysteem waarbij de inhoud telt. Met onze Point of Sale kassasystemen hebben wij voor elk betalings vraagstuk de kassa oplossing.Wij leveren dan ook op maat gemaakte oplossingen in de touchscreen kassa branche.

Mogelijkheden

Over uw MplusKASSA

De kassasytemen van MplusKASSA zijn de meest complete kassa's die worden aangeboden door het makkelijk uit te breiden software zijn er talloze mogelijkheden. Het systeem is ten alle tijden te personaliseren en het werk erg intuïtief waardoor iedereen gebruiksgemak ervaart. Kortom: dé kassa voor ieder bedrijf. 

Kies uw hardware

Uw keuze start met het bepalen van de hardware. Ervaar de mogelijkheden die u worden geboden om de hardware naadloos te optimaliseren naar de situatie in uw bedrijf. MplusKASSA biedt een oplossing voor ieder bedrijf.

Slimme toepassingen

Alleen wat voor uw situatie van toepassing is wordt voor u geprogrammeerd. Dit betekent: geen overbodige knoppen en opties! Door dat het MplusKASSAsysteem is opgebouwd uit modules is het systeem makkelijk aan te vullen als u na een periode veranderingen wilt aanbrengen. Wij helpen u de juiste samenstelling te bepalen. 

Koppel uw favoriete programma

Bespaar tijd en moeite door uw programma's die u reeds gebruikt te koppelen aan de MplusKASSA. U kunt hierbij denken aan boekhoudprogramma's, reserveringen en voorraadbeheer. U krijgt alles centraal op dezelfde kassa, waardoor u orde en overzicht bewaart.

Onze service

Bij ons staat de klant centraal. Elke uitgeleverde kassa is daardoor maatwerk. Wij programmeren iedere kassa naar de wenssen en behoeften van de klant. Zoals uw kassa, is er maar één. Personalisatie, uitleg en training en installatie op locatie zijn hier nog maar een paar onderdelen van. Heeft u vragen? Bel of mail ons gerust, wij staan voor u klaar!

De kassa (Q1000)

MplusKASSA Touchscreen kassa is een kassasysteem dat gebruik maakt van de hedendaagse techniek. Waar vroeger een mechanische kassa alle handelingen deed die nodig waren, is dit tegenwoordig niet meer voldoende.

De klanten willen vandaag de dag snel en goed geholpen worden waarbij tijd en efficiëntie een belangrijke rol speelt. Niet alleen de klant maar ook u als verkoper moet meer in minder tijd doen om u werk goed te doen. Hiervoor is MplusKASSA met Touchscreen uitermate geschikt. Snelle afhandeling van de klant en een totaal overzicht van wat er allemaal gebeurt op een dag is in één handomdraai tot uw beschikking.

Standaard zijn er 625 sneltoetsen die u zelf aan artikelen kunt koppelen. Het aantal sneltoetsen is in principe uit te breiden in overleg met MplusKASSA Software.
Rechts vindt u een vijftal hoofd tabbladen. Elk hoofd tabblad heeft opnieuw een vijftal sub tabbladen die bovenin verschijnen. Elk sub tabblad heeft 25 sneltoetsen die u zelf kunt configureren.
Wanneer een sneltoets aan een artikel is gekoppeld dan zal dit artikel meteen verschijnen wanneer u deze knop indrukt. Het aantal wordt meteen op 1 gezet en de prijs van dit artikel wordt overgenomen vanuit het artikelbestand. Door nogmaals op dezelfde knop te drukken wordt het aantal met 1 verhoogd.
In het overzichtsscherm heeft het laatst gekozen artikel de “focus” zodat meteen de prijs, de korting of het aantal van dit artikel gewijzigd kan worden.

Deze kassa is gemakkelijk uit te breiden met  modules zodat de kassa altijd geschikt is voor u bedrijf.

Keuken Manager

Bestelbonnen worden gerangschikt op prioriteit en onderverdeeld in categorieën. Daarnaast worden ze overzichtelijk getoond op een keukenscherm. 

Timing en Communicatie

Het voorgerecht is geserveerd, het bereiden van het hoofdgerecht kan worden gestart en de bijbehorende wijn mag worden ingeschonken. U weet dat alles in de horeca draait om communicatie en timing. Met de keukenmanager versoepeld en vereenvoudigt u deze handelingen tussen bar, keuken en bediening. De geavanceerde planningssoftware zorgt ervoor dat de bestellingen voor dezelfde tafel op hetzelfde moment uitgeserveerd kunnen worden.

Live zichtbaar

Zodra uw bediening een bestelling opneemt is deze direct live zichtbaar  op de handige touch schermen in uw keuken en/of bar. De keukenmanager geeft de volgorde van de bestellingen en gangen overzichtelijk  weer op de aanwezige touch schermen.

 

Speciaal voor uw bar

De keukenmanager versoepelt de werkprocessen achter uw bar, hierdoor worden bestellingen sneller uitgeserveerd en heeft u sneller inzicht wanneer de volgende ronde uitgeserveerd kan worden. In één oogopslag is te zien wat de lopende bestellingen zijn en wat er nog geschonken moet worden. Mochten uw gasten tijdens hun bezoek verhuizen van tafel, bijvoorbeeld van of naar het terras kunt u dit makkelijk aangeven op de schermen, ook veranderen de openstaande rekeningen en nog uit te serveren bestellingen met uw gasten mee.

 

Fastservice toepassingen

De keukenmanager is ook voor de fastservice-branche een ideale toevoeging.

Dankzij de uitgebreide mogelijkheden van de keukenmanager heeft u ook voor uw bezorgdiensten en afhaalservice de ideale partner in huis om dit soepel te laten verlopen. Uw bezorgers, bedienend personeel en koks zien namelijk direct wat de bedoeling is van de bestelling, dankzij duidelijke iconen ziet u direct of het bedoeld is voor bijvoorbeeld, meenemen, bezorgen, afhalen op een bepaalde tijd of dat de gast het liever bij u in zaak nuttigt.

 

 

Tafelregistratie (Q1400)

De module Q1400 tafelregistratie bevat o.a.

  • Tafelplattegrond zelf kunnen beheren. 
  • Meerdere tafelplattegronden mogelijk.
  • uitzonderlijk eenvoudig en zeer visuele bediening.
  • Splitsen van bestel- en afrekenbonnen.
  • Verplaatsen van tafel direct mogelijk.
  • Bereidingswijzen en keukenteksten.
  • Uitgebreide gangenverdelingen.
  • Bestelbon lay-out systeem.

Handheld module (Q1420)

Met deze module kunt u een handheld koppelen aan het kassasysteem. Handhelds dragen bij aan de effectiviteit tijdens het bedienen van uw gasten. Door de visuele lay-out is het tafeloverzicht in één oogopslag te zien. Maak gebruik van snelknoppen op een handheld of smartphone. 

Artikelenbeheer (Q1005)

De module artikelenbeheer bevat o.a.

  • Artikelkoppelingen voor snelle bijverkoop.
  • Uitbreidingen voor relatie en medewerker beheer.
  • Snelle invoer van artikel, relatie en/of medewerker bestanden vanuit bijvoorbeeld Excel.
  • Meerdere afbeeldingen en barcodes per artikel.
  • Snel en overzichtelijk meerdere artikelen tegelijk aanpassen/bewerken d.m.v. uitgebreide selectie mogelijkheden.

Ingrediƫnten (Q1015)

De module ingrediënten bevat o.a.

  • Ingrediënten invoeren als ''artikel''.
  • Ingrediënten snel te koppelen aan een artikel.
  • Makkelijke berekening van marge en winst per product.
  • Snelle berekening van inkoop per zak of pallet i.c.m. de module voorraad.
  • Een duidelijk overzicht van georderde artikelen/ingrediënten per dag i.c.m. de module verkooporders.

Sales en Acties (Q1020)

Creëer eenvoudig kortingen op maat. Kies uit alle denkbare kortingen: groepskortingen, staffelkorting, X voor de prijs van Y, mixmatch, setprijzen, individuele kortingen of cashkorting.

  • Selecteer zoals u dat wilt; pas de korting toe op kortingsgroep, omzetgroep, seizoenscode of leverancier.
  • Geef de prioriteit aan; voorkom dubbele kortingen en geef per kortingsvariant de prioriteit aan.
  • Beheer acties per tafel; beheer eenvoudig acties (cashkorting of setprijzen) per tafel.
  • Weergave op kassabonnen; kies voor een duidelijke actieweergave op uw kassabon.
  • Stel zelf in; stel uw acties in op datum en op filiaal.

Q1050 Extern Artikelenbeheer

Ervaar het gemak met de module Extern Artikelenbeheer. Via uw leverancier worden de artikelen automatisch beheerd. Deze module is nodig om de koppeling te maken met een extern kanaal.

  • Snel en makkelijk invoegen van artikelbestanden vanuit uw leveranciers.
  • Mogelijkheid tot up-to-date houden van artikelbestanden van uw leveranciers d.m.v. een cloud koppeling.

Q1105 Urenregistratie

De module urenregistratie bevat o.a.

  • Gedetailleerde verslaglegging per medewerker van de gemaakte uren.
  • Totaal urenoverzicht geselecteerde medewerkers.
  • Achteraf uren kunnen wijzigen door manager.
  • Automatische minimale pauze aftrek.
  • Koppelingen mogelijk met diverse planningspakketten.
  • Grip op de uren: 
    Centraal per filiaal precies kunnen zien wie ingeklokt en uitgeklokt is. Uren zijn overzichtelijk te zien op een rij.
  • Randstad export:
    Juiste urenbestand zo aan te leveren aan uw uitzendbureau.

Q1200 Klantenbeheer met Actie's

De module klanten beheer met acties bevat o.a.

  • Per klant overzichtelijk in beeld wanneer welke producten zijn gekocht. 
  • Omzet per klant
  • Filter op postcode gebied, type klant en op geboortedatum. Zo ziet u meteen de meest verkochte producten, de omzetten en hoeveel winst er gemaakt is.
  • Een overzicht met 'slapende' klanten.
  • U kunt uw klanten laten sparen:
    Spaar punten per artikel of omzet. Verzilver deze punten voor tegoed, korting of cadeaus. 

Q1500 Voorraadbeheer

De module voorraadbeheer bevat o.a. 

  •  Koppeling met uw kassa.
  • Snel en overzichtelijk bestellen bij uw leveranciers.
  • Grip op uw voorraad:
    U kunt precies zien wat er nog op voorraad is.
  • Artikel historie
  • Automatisch barcodes genereren en afdrukken.
  • Besteladviezen per leverancier.

Q2100 Facturatie

De module facturatie bevat o.a.

  • Koppeling met uw kassa.
  • Beheer van uw financiële administratie.
  • Overzichtelijke betaalhistorie. 
  • Gemakkelijk achteraf factureren:

    Op de kassa kunt u artikelen meegeven op pakbon. Deze nog te factureren pakbonnen kunnen eenvoudig verzameld en gefactureerd worden.

  • Zeer uitgebreide factuur informatie:
    Zoals afleveradres, contactpersoon, vervaldatum, directe koppeling met order en offerte.

Q1205 Cadeaupas

De module klantenkaart bevat o.a.

  • Gepersonaliseerde cadeau- en klantenkaarten.
  • Overzicht openstaande en geïncasseerde cadeaukaarten.

Q1440 Bestelbon

Q2000 Offerte

Q2050 Verkooporders

De module verkooporders bevat o.a.

  • Koppeling met uw kassa. 
  • Snelle order invoer in uw kassa.
  • Uitgebreide order management in uw back-office. 

Q3000 Pinkoppeling

De module pinkoppeling bevat o.a. 

  • Kassakoppeling met uw pinautomaat.

Q3600 Webshop

De module webshop bevat o.a. 

  • Kassakoppeling met webshop.
  • Artikelenbeheer
  • Artikelgroepen
  • Financiële rapportage direct inzichtelijk:
    Alle omzetten van uw gehele organisatie zijn op één plek te raadplegen. Artikelprestaties klantprestaties en snelle dashboardrapportages geven u grip op de zaak.

Kassa Apps Apotheek

?

Chipsoft HIX

Met de samenwerking met Chipsoft is er een uniek product ontstaan voor de apotheker. Alle recepten, controle, voorraad en bestellingen via HIX. Alles wat afgerekend kan worden wordt automatisch in MplusKASSA klaar gezet voor betaling.

Meer informatie vindt u op de site van HIX.

Kassa Apps Artikelbestanden

Bij ons kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. 

Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

U kunt bij ons terecht voor de volgende leveranciers:

Over Hallmark

Bij Hallmark begrijpen ze als geen ander hoe belangrijk waardevolle relaties zijn. Daarom toveren ze samen met miljoenen mensen over de hele wereld elke dag een grote glimlach op vele gezichten. Of het nu is omdat degene een mooie wenskaart ontvangt of een prachtig cadeau. Hallmark werkt dagelijks aan een ruim én verrassend assortiment wenskaarten, cadeaus en stationary, zodat iedereen precies kan vinden waar ze voor die ene persoon naar op zoek zijn. Want Hallmark ziet het als hun taak om mensen op een creatieve manier te inspireren emoties te uiten en daarmee waardevolle relaties te versterken en dat al meer dan 100 jaar.

 Meer informatie vindt u op de site van Hallmark.

Paperclip

Paperclip Cards is een toonaangevende en innovatieve Nederlandse uitgeverij van wenskaarten, cadeau-artikelen, agenda’s en kalenders. Voor vrijwel alle gebeurtenissen in een mensenleven heeft Paperclip bijzondere kaarten in verschillende stijlen en sferen.

Meer informatie vindt u op de site van Paperclip.

Touché Cards

 Touché Cards heeft de ervaring dat hun productaanbod kwalitatief hoogwaardig is en duidelijk onderscheidend van andere uitgevers.

Kwaliteit is voor Touché Cards dus een zeer belangrijk aspect. 

Dit geldt zowel voor producten als werkwijze en service. 

Meer informatie vindt u op de site van Touché Cards.

Staatsloterij

 Meer informatie vindt u op de site van Staatsloterij.

Aldipress

 Aldipress is al 50 jaar lang hét kenniscentrum op het gebied van Distributie en Trademarketing van tijdschriften, stripalbums, romans en puzzels bestemd voor de losse verkoop.  Aldipress is partner voor uitgevers en retailers en draagt zorg voor het vinden van efficiënte oplossingen op het gebied van onder meer assortimentsmanagement, oplagebeheer, schappresentaties en promoties.

Meer informatie vindt u op de site van Aldipress.

PostNL

 PostNL is dichtbij, gedreven en vindingrijk. Deze waarden vormen een belangrijke drijfveer in alles wat ze doen: hoe ze de klant op nummer 1 zetten, hoe ze hun dagelijkse werk uitvoeren en hoe ze met elkaar omgaan.

Meer informatie vindt u op de site van PostNL.

BetaPress

 Uitgevers in binnen- en buitenland vinden in Betapress een full service partner voor de marketing en distributie van hun tijdschriftentitels in Nederland. De juiste titel of product, op de juiste plaats, op het juiste moment en in de juiste hoeveelheid: daar draait het om!

Meer informatie vindt u op de site van Betapress.

Lekkerland

 In zes Europese landen vertrouwen hun klanten op producten, concepten en oplossingen van Lekkerland. Zij waarderen de service, betrouwbaarheid en constante hoge kwaliteit die onze onderneming kenmerken. De unieke expertise van Lekkerland maakt hun tot een sterke partner voor hun klanten. Deze relatie is het resultaat van een hechte samenwerking, vaak al tientallen jaren lang.

Meer informatie vindt u op de site van Lekkerland.

Lotto

 Meer informatie vindt u op de site van Lotto.

TGC Trading

 Meer informatie vindt u op de site van TGC Trading.

CWA

In 2005 is het project Centrale Winkel Automatisering (CWA) van start gegaan.
Doel van dit project was: standaardisering van de artikelinformatie tussen alle leveranciers, koppeling van de artikelinformatie van alle leveranciers in één centraal artikelbestand en aanlevering van deze artikelinformatie aan de winkelkassa.

In het supermarkt kanaal onderhoudt iedere supermarktketen zijn eigen artikelbestand.
Vanwege de beperkte omvang van de biologische speciaalzaakbranche werd gekozen voor één artikelbestand dat beschikbaar moet zijn voor alle winkels, ongeacht of zij tot een winkelformule behoren of geheel zelfstandig zijn.

Artikelgegevens worden onder meer gebruikt voor het scannen aan de kassa, bestellen bij de leverancier, bestellen bij de winkel en informeren van de consument.

Meer informatie vindt u op de site van CWA.

FOOX Groothandel

Door jarenlange ervaring en onze passie kunt u rekenen op een hoge servicegraad, kwaliteit en betrouwbaarheid. Dat is wat FOOX noemt: toegewijde distributie! Of het nu gaat om tabaksproducten of om koffie, snoep, frisdranken, ijs of om schoonmaakproducten en kantoorartikelen. FOOX levert het van harte en alles in één stop: FOOX weet als geen ander leveranties te combineren met klantvriendelijkheid en persoonlijke benadering.

Meer informatie vindt u op de site van FOOX.

Kassa Apps Bestellen

?

Leqqr Appthis Horeca

Simpel en voordelig eten bestellen via uw eigen app.

Uw klanten eenvoudig en voordelig eten laten bestellen met uw eigen app? De bestel app van AppThis Horeca maakt dit mogelijk. Uw klanten kunnen via uw eigen app eten bestellen. De bestelling komt direct bij u binnen waarna de klant de bestelling kan ophalen of laten bezorgen. Dat is voordeliger voor u en makkelijker voor uw klanten.

Meer informatie vindt u op de site van Leqqr.

TabletMenuKaart.nl

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant!
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

Verlaag loonkosten
Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen.

Voorkom bestelfouten
Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.

Meer informatie vindt u op de site van Tabletmenukaart.nl.

Kassa Apps Betaalwijzes

?

CCV pinkoppelingen

Een hoge transactiesnelheid krijgt u met de pinkoppeling van MplusKASSA. Met een directe kabelaansluiting worden invoerfouten voorkomen en tijd bespaart.

MplusKASSA werkt nauw samen met verschillende dealers die u ontzorgen op het gebied van pinapparatuur en kassasystemen. U heeft altijd een duidelijk aanspreekpunt.

Uiteraard is contactloos pinnen bij ons standaard!

Meer informatie vindt u op de site van CCV.

Xafax

Xafax staat voor innovatieve betaalsystemen, document- en IT-oplossingen.

Betalen zonder contant geld.
Direct zicht op wáár en door wie 
welke kosten gemaakt worden.
Onmiddellijke verrekening en 
gegevensverwerking.

Iedereen een eigen app waarmee je kan zien wat je saldo is, wat welke artikelen er gekocht en nog veel meer. 
Opwaarderen en betalen gekoppeld aan MplusKASSA.

Meer informatie vindt u op de site van Xafax.

Magna Carta / Ximedes

Magna Carta Chipcard Solutions ontwikkelt en levert wereldwijd multifunctionele kaartsystemen voor onderwijs- en zorginstellingen, bedrijven en overheidsinstanties. FacilityPro, het complete facilitair-managementplatform van Magna Carta.

Meer informatie vindt u op de site van Ximedes.

Atos pinkoppeling

Een hoge transactiesnelheid krijgt u met de pinkoppeling van MplusKASSA. Met een directe kabelaansluiting worden invoerfouten voorkomen en tijd bespaart.

MplusKASSA werkt nauw samen met verschillende dealers die u ontzorgen op het gebied van pinapparatuur en kassasystemen. U heeft altijd een duidelijk aanspreekpunt.

Meer informatie vindt u op de site van Atos.

H@nd

In samenwerking met H@ND is het mogelijk om in MplusKASSA automatisch de tegoedkaarten van verschillende telecomproviders te activeren.

Meer informatie vindt u op de site van H@nd.

Fashioncheque

Fashioncheque is gestart en opgericht in 2008 en inmiddels de grootste modecadeaukaart van Nederland. fashioncheque is de eerste en enige branche-brede mode cadeaukaart. fashioncheque is te koop bij meer dan 8.500 verkooppunten, zoals: aangesloten modewinkels, Primera, Jumbo, Bruna, AKO, Plus, Coop, Spar, Deen, Cigo, Tabaktief, The Read Shop, Shell, diverse VVV-kantoren en via www.fashioncheque.com. De cheque is in te wisselen bij meer dan 10.000 fysieke winkels en webshops in Nederland.

Meer informatie vindt u op de site van Fashioncheque.

Ticketcounter

Ticketcounter, uw partner in e-ticketoplossingen
Ticketcounter is marktleider op het gebied van e-ticketoplossingen. Wij openen letterlijk deuren van attractieparken, dierentuinen en andere vormen van dagrecreatie.

Een goed georganiseerde bezoekersstroom is maatwerk. Ticketcounter verzorgt e-ticketoplossingen, toegangscontrole en alles wat daar tussen zit op het gebied van hardware, software en service.

E-ticketoplossingen
Toegangscontrole (scanapparatuur en reporting)
Rapportage dashboard
Orderproces en factuurservice
Portal services (CMS)
Koppelingen met kassasystemen
Dagelijkse support (klantenservice)

Meer informatie vindt u op de site van Ticketcounter.

Museumkaart

Dit bespaart u een extra scanner op uw toonbank en het voorkomt fouten bij de toelating van bezoekers welke gebruik maken van een Museumkaart.

Meer informatie vindt u op de site van Museumkaart.

Kassa Apps Boekhouding

?

Navision Export

Met deze Navision export kunt u financiele transacties (facturen/kassabonnen) exporteren in het juiste formaat om deze zonder enige conversie direct in te laden in uw Navision boekhouding.

BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop.
EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp.

Meer informatie vindt u op de site van Microsoft.

Microsoft NAV

Volledige directe integratie in NAV gebouwd door de grootste NAV specialist van Nederland 'Qexpertise' Maatwerk mogelijk.

Meer informatie vindt u op de site van Microsoft.

Twinfield

U kunt uw MplusKASSA koppelen aan Twinfield zodat u niet langer uw kassabonnen, artikelen, kastellingen en relaties handmatig hoeft over te typen in uw administratie.

De koppeling stuurt de volgende onderdelen naar Twinfield.
- Artikelen
- Relaties
- Dagmutatie
- Kastellingen
- Facturen

MplusKASSA beschikt over dealernetwerk met landelijke dekking, indien u interesse heeft in ons kassasysteem brengen wij u graag met een van onze dealers in contract! Klik voor meer informatie over ons systeem op de informatiebutton.

Meer informatie vindt u op de site van Twinfield.

Twinfield CSV

Deze export biedt u een kant en klare import voor uw Twinfield administratie. De export kent een facturen en kassabonnen variant o.b.v. CSV direct klaar voor import.

BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop.
EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp

Meer informatie vindt u op de site van Twinfield.

Unit 4

Als ondernemer wilt u resultaat zien en controle houden op uw processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to dat is. Dit kan zowel bij uw eigen Unit 4 administratie, maar ook als de administratie door de accountant wordt bijgehouden. U concentreert zich op uw business, wij verzorgen de administratieve aansluiting.

Meer informatie vindt u op de site van Unit 4.

Exact Globe CSV

Deze Fmuta en Freg CSV export stellen u in staat om alle financiële transacties (facturen/kassabonnen) te exporteren in het juiste formaat. Opdat u deze eenvoudig en snel kunt importeren in Exact Globe.

BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop.
EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp

Meer informatie vindt u op de site van Exact.

Exact Online

Door uw MplusKASSA te koppelen aan uw Exact Online boekhouding hoeft u niet langer bonnetjes en kastellingen handmatig over te typen in uw administratie. Hierdoor kunt u zich terug volledig richten op het ondernemen en scheelt u dit vele uren werk!

Meer informatie vindt u op de site van Exact.

AFAS Software

Met de AFAS CSV export kunnen de financiële boekingen van uw MplusKASSA geëxporteerd worden naar een CSV-bestand welke geïmporteerd kan worden in de AFAS software.

De export levert de omzet, BTW en (aan)betalingen. Facturen en kassatellingen worden niet geëxporteerd. 

Per boekdag wordt een verzamelboeking gemaakt. U kunt hierbij nog een periode kiezen, maar de verzamelboeking zal altijd per boekdag gemaakt worden. Iedere dag krijgt hierbij zijn eigen boekstuknummer (dat is jaar + dagnummer). In het exportbestand kunnen zo verzamelboekingen van meerdere boekdagen gemaakt worden.

Meer informatie vindt u op de site van AFAS.

Kassa Apps Personeelsplanner

?

Horeko

Meer structuur & rendement in de keuken

Horeko Hospitality helpt je om meer inzicht te krijgen in de actuele kosten en opbrengsten van je gerechten.

Hierdoor houd je eenvoudig grip op je marges en zie je in één oogopslag op welke gerechten er meer winst te behalen valt. Door het gebruiksvriendelijke touchscreen in de keuken wordt er nog efficiënter en consequenter gewerkt. Zo voorkom je rompslomp met papieren en verhoog je eenvoudig je rendement!

Grip op uw roosters en personeelskosten

Horeko Planning helpt je om eenvoudig roosters te maken en direct inzicht te krijgen in de personeelskosten.

Ook worden gewerkte uren automatisch geregistreerd en beheer je eenvoudig de personeelsgegevens van al je medewerkers. De gratis mobiele app zorgt voor efficiënte communicatie en biedt veel handige functies voor medewerkers.

Meer informatie vindt u op de site van Horeko.

L1NDA

L1NDA is de meest gebruikersvriendelijke personeelsplanner, die door het plannen leuk te maken niet alleen de bedrijfsefficiëntie verhoogt, maar ook de sfeer binnen het team verbetert.

Met de L1NDA-koppeling van MplusKASSA worden de gewerkte uren van uw personeel automatisch gekoppeld aan het dienstenrooster in L1NDA.

Meer informatie vindt u op de site van L1NDA.

Nostradamus

Maak een einde aan verspilling van dure uren en stop de onnodige papierwinkel. Door vooraf te plannen, op basis van gegevens uit het verleden. Met Nostradamus bent ú in control. 

De koppeling met MplusKASSA ondersteunt dagelijkse omzetboekingen en real-time overdracht van bestellingen om live in te springen op de drukte.

Meer informatie vindt u op de site van Nostradamus.

Kassa Apps Reserveringen

?

Yesplan

SOFTWARE OP MAAT VAN JOUW ORGANISATIE
Elk evenement en elke evenementenorganisatie is anders. Personaliseer Yesplan naargelang de behoeften van jouw organisatie, voer de gegevens in die voor jouw werking van belang zijn en bepaal zelf wie wat mag zien en aanpassen.

De passie en de ambitie van ons ontwikkelingsteam, softwarearchitecten met een achtergrond in academisch onderzoek, staan garant voor de juiste technologische keuzes. Je zal Yesplan ervaren als een intuïtief, rijk en vanzelfsprekend product dat zich gemakkelijk aanpast aan de specifieke werking van jouw organisatie.

PERFECT GEORGANISEERDE EVENEMENTEN
Krijg inzicht in de beschikbaarheid van zalen, medewerkers en materiaal en vermijd dubbele boekingen. Daardoor sluit jouw planning nauwer aan bij de realiteit en heb je op voorhand een beter overzicht van de kosten en opbrengsten. Jouw evenement valt netjes binnen het budget.

Omdat de software gegroeid is vanuit de sector, kent Yesplan de uitdagingen die er zijn bij het organiseren van evenementen. Daardoor breng je, samen met jouw team, een complexe planning, diverse en uitgebreide rapporteringen en last-minute wijzigingen tot stand en verloopt alles is goede banen.

ALLE INFORMATIE VOOR IEDEREEN EENVOUDIG RAADPLEEGBAAR
Met verschillende gebruikers tegelijk aan één evenement werken gebeurt probleemloos en steeds vanuit de meest recente versie. Bovendien kan je Yesplan ook koppelen aan jouw website, ticketingsysteem of andere software. Doordat gegevens voortaan nog slechts één maal ingevoerd worden, bespaar je tijd en wordt de kans op fouten minimaal.

Als grootste SaaS-bedrijf in de eventplanningssector in de Benelux wordt Yesplan geprezen voor het stimuleren van samenwerking, zowel binnen de organisatie als met andere toepassingen. Onze medewerkers deden ervaring op bij het begeleiden van meer dan 150 organisaties en zetten die graag in om jouw activiteiten te ondersteunen.

Meer informatie vindt u op de site van Yesplan.

EasyReservationPro

Met de EasyReservationPro plugin van MplusKASSA koppelen wij uw kassasysteem aan uw reserveringssysteem.

Meer informatie vindt u op de site van EasyReservationPro.

Kassa Apps Webshop

?

NC Websites

  • Bouwt +- 150 websites/webwinkels per jaar.
  • Eerste Google Partner uit de regio.
  • Bestaat 9 jaar, 9 jaar vertrouwde gezichten.
  • Eigen Uniek Beheer systeem (CMS), het is echt heel makkelijk!
  • Veilige websites
  • Snelle websites, we laden alleen in wat nodig is!
  • Direct ook voor mobiel/tablet.
  • Alles onder 1 dak.
  • Meedenkende en creatieve partner!

Meer informatie vind u op de website van NC-Websites.

Yuluma

Yuluma heeft sinds 2011 ervaring met het bouwen van maatwerk webshops gekoppeld aan Mplus. 

Meer informatie vindt u op de site Yuluma.

OpenCart

Meer informatie vindt u op de site van OpenCart.

Joomla

Nederlanders kopen steeds vaker goederen en diensten online. In 2015 kocht 71% van de Nederlanders iets online. Hiermee behoort Nederland tot de top vijf binnen de Europese Unie. Per aankoop wordt meestal 100 tot 500 euro uitgegeven, aldus het CBS. Wil jij een eigen webwinkel starten? Dan is een overzichtelijke website met een betrouwbaar webshopsysteem essentieel.

Meer informatie vindt u op de site van Joomla.

Bo-Webexperts Webshop

Meer informatie vindt u op de site van Bo-Webexperts.

Magento Speak

Meer informatie vindt u op de site van Magento Speak.

Magento 9YARDS

Meer informatie vindt u op de site van 9YARDS.

MplusWebshops

Wilt u graag een webshop? Via onze partners kunt u gemakkelijk een webshop beginnen en koppelen aan MplusKASSA. Een van onze partners is Yuluma B.V. voor onze samenwerking maken zij gebruik van de handelsnaam MplusWEBSHOPS. Deze webshops zijn speciaal ontwikkeld om samen te werken met MplusKASSA. 

 Meer informatie vindt u op de site van MplusWebshops.

TabletMenuKaart.nl

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant!
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

Verlaag loonkosten
Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen.

Voorkom bestelfouten
Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.

Meer informatie vindt u op de site van TabletMenuKaart.nl.

WooCommerce

Deze koppeling van MplusKASSA met WooCommerce synchroniseert uw producten. In uw WooCommerce winkel worden automatisch de producten geplaatst die u daarvoor in uw MplusKASSA Q-line interface heeft geselecteerd. De voorraden worden elke 10 minuten gesynchroniseerd, afgehandelde bestellingen van uw voorraad in Mplus Q-line afgeboekt en een factuur aangemaakt. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel.

Meer informatie vindt u op de site van WooCommerce.

Kassa Apps Weegschaalkoppelingen

?

Mettler Toledo Ariva

Koppeling met de MT Ariva. Kassaweegschalen moeten voldoen aan de hoogste standaarden op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid. Tegelijkertijd worden ze veelvuldig gebruikt en dus blootgesteld aan diverse risico's die het functioneren kunnen beïnvloeden – zoals waterdruppels, vuil of paper clips die in de weegschaal kunnen komen. 

Ariva kassaweegschalen bieden een bescherming tegen deze risico's door hun robuuste ontwerp dat de binnenkant van de weegschaal beschermt tegen water en vuil. Zo worden operationele problemen voorkomen.

Meer informatie vindt u op de site van Mettler Toledo.

Mettler Toledo Diva

Koppeling met de MT Diva. De Diva kassaweegschaal van METTLER TOLEDO is ontworpen voor retailers die op zoek zijn naar superieure scan- en weegprestaties. Diva is ideaal, dankzij weegtechnologie met dubbel interval en groot prestatievermogen voor een groot weegbereik van 40 g tot 15 kg bij de kassa.

De Diva kassaweegschaal heeft een dubbel interval en kan probleemloos deel uitmaken van de kassa's met bioptische scanners en groot prestatievermogen van Datalogic, Metrologic of NCR.

Scannerweegschalen met Diva zijn ideaal voor retailers die op zoek zijn naar uitstekende scan- en weegprestaties bij de kassa. De installatie is eenvoudig dankzij het ingebouwde nivelleersysteem. Voor alle eenvoud wordt de verkoop en integratie met Datalogic, Metrologic en NCR scanners volledig afgehandeld door de vakbekwame technici van METTLER TOLEDO.

De Diva wordt sinds maart 2016 niet meer geproduceerd.

Meer informatie vindt u op de site van Mettler Toledo.

Kassa Apps Verwacht

?

Recras

Compleet Systeem

Recras is een compleet administratie- en reserveringsysteem voor de gehele recreatiebranche.

Boekingen

Alle correspondentie loopt via Recras, zo heb je bij iedere reservering direct alle informatie beschikbaar. Activiteiten kunnen snel en makkelijk geboekt worden.

Gehele Administratie

Recras stelt je in staat om in een minimum van tijd jouw gehele administratie te onderhouden en inzichtelijk te maken.

Meer informatie vindt u op de site van Recras.

UltimatumApp

Uw eigen bestel app of website voor restaurant laten maken? Met UltimatumApp kunt u morgen al online zijn en bestellingen ontvangen!

VERHOOG UW OMZET MET 73%
Als horeca-ondernemer wilt u natuurlijk ook via een eigen app of webshop uw klanten de mogelijkheid bieden om direct online bij u te kunnen bestellen. Met UltimatumApp is dat al binnen één dag mogelijk. Wij hebben namelijk een kant-en-klaar compleet pakket bestaande uit een mobielvriendelijke website en een professionele app waarmee uw klanten direct bij u kunnen bestellen. U betaalt dan ook géén commissie! Daarnaast is het kinderlijk eenvoudig om via ons back-end systeem uw app of website voor restaurant aan te passen wanneer u dat wenst. Bekijk hier een live-voorbeeld van een webshop.
Een bestel app of website voor restaurant moet uiteraard professioneel en betrouwbaar ogen. Het ontwikkelen van een dergelijke platform kost u echter veel tijd en geld. 

Daarom heeft UltimatumApp een kant-en-klaar pakket ontwikkeld, waarmee u binnen een dag uw eigen website of app online heeft staan. En dat voor een vast en laag tarief per dag.

2518 ONDERNEMERS MAKEN AL GEBRUIK VAN ULTIMATUMAPP

Met UltimatumApp heeft u binnen een dag een eigen app, website, webshop of kassasysteem. Daarnaast biedt u uw klanten de mogelijkheid om direct op uw eigen website bestellingen te plaatsen. Hierover betaalt u, in tegenstelling tot andere bestelplatforms, géén commissie!

Meer informatie vindt u op de site van UltimatumApp.

Roomer

Compleet Property Management Systeem

Slimme en betaalbare technologie voor het efficiënte beheer van uw bedrijf.

Meer informatie vindt u op de site van Roomer.

Vraag direct een offerte aan  
X