Jamezz

Jamezz

Gepubliceerd op:

 Jamezz is ready to serve you! Wanneer u gebruikt maakt van deze digitale butler kunt u uw gasten de mogelijkheid geven om te bestellen via een bestelzuil, webshop met gekoppelde qr code middels smartphone

De digitale butler

Jamezz, de digitale butler die graag uw team komt versterken. Door gebruik te maken van het self-orderingsyteem van Jamezz krijgt u niet alleen een goede ondersteuning van uw horecateam er bij, er zijn nog vele andere voordelen:

  • Hogere omzet per bestelling
  • Lagere personeelskosten
  • Laagdrempelig en flexibel
  • Innoverende dienstverlening en stijl
  • Hogere gasttevredenheid

 

Interesse?

Jamezz

Bezorg en afhaal webshop

De bezorg & afhaal webshop is voorzien van alle mogelijke functionaliteiten. De webshop is aan vrijwel ieder kassasysteem te koppelen en is volledig gepersonaliseerd. Koppel de webshop aan uw website of verwijs uw gasten door via social media. De gastbeleving wordt hiermee verlengd en krijgt een boost door de perfecte online omgeving. 

  • In uw eigen huisstijl
  • Gebruiksvriendelijke backoffice
  • Bezorggebied op straal of postcode
  • Ordertijd management
  • Bezorgkosten en minimum bedragen

 

 

Bestelzuil

Een bestelzuil is ideaal als extra verkooppunt zonder personeel. Het biedt een nieuwe gastbeleving en versnelt het verkoopproces. We zien steeds vaker een bestelzuil ofwel een self-order kiosk staan, ook in winkels. U drukt enorm de kosten het zorgt voor een zeer efficiënte personeelsbezetting. Klanten kunnen eenvoudig en razendsnel hun bestelling doen op de zuil terwijl uw werknemers zich bezig houden met het bereiden van de bestellingen. De zuilen zijn beschikbaar in allerlei formaten, van countermodel tot grote, staande bestelzuil.

 

• Een bestelzuil leidt tot gemiddeld 25% meer omzet
• De gemiddelde besteding per gast stijgt aanzienlijk tot wel 30%
• De bestelzuil zorgt voor een efficiëntere personeelsinzet
• Naast de praktische kant is het een echte eye-catcher voor je bedrijf
• Het drukt de maandelijkse kosten
• Voorkomt lange, onoverzichtelijke drukte voor de balie
• Genereert extra inkomsten via upsell en cross-sell acties

 

 

Smartphone of tablet

Een verlengstuk van uw onderneming, dat is QR bestellen. Het is mogelijk om uw gasten een bestelling te laten plaatsen en betalen met hun eigen smartphone of tablet met iDeal. Het gastcontact blijft doordat uw personeel de bestelling serveert en de lege borden en glazen afruimt. Ook kan uw gast via de app om een medewerker vragen. 
Er zijn meerdere manieren om toegang te krijgen tot uw menukaart:

  1. Door het scannen van de QR-code met de camera op de telefoon
  2. Door de telefoon op het NFC plaatje te leggen
  3. Door de webcode in te vullen op de Jamezz website
  4. Via de Jamezz App 

U kunt er ook voor kiezen om uw gasten zelf te voorzien van een tablet. Jamezz is nog altijd heel goed te combineren met de 'old fashioned way' van bestellen. 

U kunt het QR bestellen zelf aan- of uitschakelen, om bijvoorbeeld plotselinge drukte of personeelstekort op te vangen. Dan bent u er zeker van dat iedere gast op elk gewenst moment wordt geholpen!

  • Volledig gepersonaliseerde huisstijl
  • Kan gekoppeld aan vrijwel ieder kassasysteem
  • Meerdere digitale menu's in één horeca app
  • Eigen zeer gebruiksvriendelijke backoffice dat bereikbaar is via iedere device
  • De gast heeft alleen een smartphone en een QR code nodig, geen aparte applicatie

Backoffice en kassakoppelingen

U kunt uw online menukaart envoudig beheren met de Jamezz Backoffice. In sommige gevallen is dit zelfs mogelijk binnen uw kassaysteem. 

Naast het beheren van de menukaart, producten, allergenen en tijdsloten biedt de backoffice ook zero-cost marketing. Denk hierbij aan:

  • Zeer effectief upsellen en cross-sellen
  • Foto's en video's toevoegen 
  • Meer traffic naar de website genereren
  • Social media koppelen

Jamezz is te koppelen met de meeste kassasystemen. Dit is erg handig, want dan heeft u alle bestellingen bij elkaar, geen dubbele handelingen dus.

Het is daarnaast ook mogelijk om Jamezz als losstaande service te gebruiken en dus niet te koppelen aan uw kassa, dan kunt u werken met een printer die uw bestellingen uitprint. 

De backoffice van je horeca bestel app maakt belangrijk data inzichtelijk. Wat wordt er wanneer besteld? Hoe reageert uw gast op de acties? Waar haken mensen af? Een slimme ondernemer haalt het maximale uit zijn zaak, om zo de gast zo goed mogelijk te bedienen. De backoffice is hierbij een onmisbare tool.

“€10.000,- aan bitterballen verkocht enkel en alleen via de upsell van Jamezz”

 

Vorig jaar juni is Kema groep gestart met Jamezz.

“De coronamaatregelen hebben ons doen versnellen om de keuze te maken voor een bestelapp. De lockdown gaf ons de mogelijkheid om bestelapp Jamezz goed en naar onze eigen wensen in te richten. Wij hebben Jamezz gekoppeld aan onze Vectron Kassa.

Doordat gasten online bestellen en online betalen hebben wij niet alleen stevig kunnen besparen op personeelskosten, maar is onze verkoop ook enorm gestegen. Bestelt u een biertje? Dan krijgt u de vraag of u een portie bitterballen wenst. Met deze upsell hebben wij 350% meer bitterballen verkocht ten opzichte van 2019. In juli hebben wij voor €10K aan bitterballen verkocht, enkel en alleen via de upsell van Jamezz.

Omdat Jamezz zicht blijft ontwikkelen, blijft het de concurrentie voor en door steeds nieuwe features toe te voegen, blijft het leuk om er mee te werken. Het bestelsysteem zoals wij dat nu gebruiken, zal altijd in ontwikkeling blijven en zo nodig worden aangepast. Maar één ding is een zekerheid; er blijft nog heel lang een QR-bestelapp bij ons.”




 

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via de chatfunctie, +31 50 820 0032 of info@nuus.nl

Bekijk ook

MplusKASSA Order - QR bestel app

MplusKASSA Order - QR bestel app

De QR bestel app van MplusKASSA verhoogt uw omzet. Dit komt omdat het de drempel tot bestellen én de personeelskosten verlaagt. Daarnaast is het mogelijk om upselling en cross selling in te zetten.
Lees het hele bericht
MplusKASSA Order - Bestelzuil

MplusKASSA Order - Bestelzuil

Geen wachtrijen meer? Dat kan met bestelzuilen van MplusKASSA! Laat uw gasten via de bestelzuil bestellen en betalen. Gasten krijgen vervolgens een nummer en halen hun bestelling op óf gaan aan tafel zitten en hun bestelling wordt gebracht.
Lees het hele bericht
Sitedish

Sitedish

Sitedish is een complete oplossing voor afhaal- en bezorgrestaurants. Met het unieke kassasysteem heeft u alle bestellingen direct in één overzicht. Uw website en app Thuisbezorgd, UberEats en Deliveroo Afhaal / telefonisch   Het kassasysteem is te koppelen met zowel Mplus als Vectron.
Lees het hele bericht
Vraag direct een offerte aan  
X